Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "Hmmmm?"
måndag, oktober 12, 2009 / 2 kommentar(er) - kommentera?
Nu är det sannerligen höst. Grönt är skönt, men nytt är alltid... nytt. När löven byter färg, vill jag också byta färg. Ja, eventuellt. För likt träden inte verkar kunna bestämma sig för om gult är häftigare än rött, så kan inte jag bestämma mig för om guld är bättre än svart. Hjälp mig?

Rösta i kolumnen till vänster/lämna en kommentar. Ni har till på fredag kl. 12:00 på er.
<---

  
1. DirrRty Blonde                    2. Midvintersnattsvart                 3. Fortsatt brunett


Som ni säkert redan gissat blir luggen kvar. Vi ska bara gå på valpkurs och se till att den kan uppföra sig igen.

Etiketter: