Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "Efterlyses;"
onsdag, februari 24, 2010 / 0 kommentar(er) - kommentera?

Även om det känns ganska häftigt, av någon töntig anledning, att skriva blogginlägg på mejlen, så känns det också helt fel. Blogginlägg ska skrivas på bloggen, punkt! Jag visste faktiskt inte att jag var så konservativ, men det är jag... tydligen.

Tydligen var jag också väldigt trött igår. Tydligen har jag legat och envisats med konversation trots att jag egentligen inte var kapabel till att konversera utan halvvägs på väg bort med John Blund.

Så om någon har sett en väldigt ful OS-deltagare så kan ni väl höra av er. Jag ska ha sett honom igår, men eftersom jag inte minns det här själv så kan det ha varit närsomhelst under OS-sändningarna. Han liknar i vilket fall en anorektisk ferengi och är naken. Alla tips är välkomna i debatten jag tydligen startade igår kväll.

Guldmedaljör i OS 2010?

Etiketter: