Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "Förlagd mössa."
onsdag, mars 03, 2010 / 0 kommentar(er) - kommentera?
I förr går lyckades jag lägga min mössa på ett skitsmart ställe. I går var jag för dum för att komma på var. I dag känner jag att alla behöver vi frukost, även egot, och tänker nog istället att jag för två dagar sedan la mössan på ett dumt ställe och egentligen är för smart för att hitta den.

Det gäller att välja hur man ska se på händelseförloppet som ledde upp till nu. Kontentan förblir den samma; mössan är borta.

Etiketter: