Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ ""
onsdag, april 14, 2010 / 1 kommentar(er) - kommentera?
Alltså, jag är verkligen inte i form. Jag är verkligen inte i form. Jag har verkligen ingen lust alls till något över huvudtaget. Jag längtar mest bara bort.

Uppdatering: lite gladare blev jag dock av tanken på att det i Alingsås finns ett café som uppmuntrar kollektivt Melodikryssande på lördagmorgnar. Ett melodikryss-café där jag ska äta melodikryss-brunch.
Lite gladare blev jag också över att Glee har dragit igång på andra sidan Atlanten, samt att Big Bang Theorys superhjältinneavsnitt äntligen sett ljuset. Det går liksom inte att inte dra på smilbanden åt följande;



Etiketter: ,