Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "Vår 2008."
tisdag, april 20, 2010 / 0 kommentar(er) - kommentera?
Våren 2008 var, av mina bilder att döma, en "hemma-vår". Lotta, Peter och jag  byggde bo tillsammans i Herrgården och på Västkusten började Varberget ta form.



Vi firade St Patrick's day med att färga allting grönt och märka det med Lottas märkningsapparatur.
 

Mariebergsskogen blev ett officellt godkänt häng.
 

Vi gick på Hattfest och hade så jävla bra humor. (Sofia i Burka)
 
 

Vi gick på ännu mer utflykter till Mariebergsskogen
 

Sen hade vi en egen fest också, där alla var med och vi samlade på syskon. Vi flyttade in. Vi flyttade ihop. Jag fyllde 21 och fick en pojkvän i present av Lotta.
 
  
 


Bilder via Lotta, Aron, Sofia A. samt mitt eget arkiv.

Etiketter: , , ,