Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "Vildbarn 2."
söndag, april 18, 2010 / 1 kommentar(er) - kommentera?
Wild Kids-Mattias är värsta citatmaskinen. Jag gillar honom... trots att han är lite av en besserwisser.

"Man skulle kunna säga att jag är lejonhannen, men ja... jag vet inte riktigt."
"När jag skakade hand med Måns Zelmerlöw ville man ju helst inte tvätta händerna på ett tag utan ha kvar, så här, så här jag har skakat hand med min den här handen."
"... vi ska gå på tivoli med Måns Zelmerlöw och göra massa andra roliga saker."
"Det är extra häftigt med Måns Zelmerlöw för han sjunger väldigt bra och han är så här känd, så alla känner till honom så han är känd."
-Mattias, 11 år

Citerat, Wild Kids

Etiketter: