Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "If you're wondering if I want you to, I want you to"
torsdag, september 17, 2009 / 0 kommentar(er) - kommentera?
Nackskinnet är i ett fast grepp, jag lovar. Men jag måste bara bjuda på vad som ljuda här. Weezer, oh så mycket tonårsnostalgi/-romantik! Högstadiet var nog en bra tid trots allt.


Det händer fortfarande att jag önskar att jag vore den flygande apan i Island in the Sun. I say no more.

Pow!

Etiketter: