Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ "Åh, vad duktigt bajsat!"
onsdag, september 08, 2010 / 0 kommentar(er) - kommentera?
Visst förstår väl jag att min blogg just nu är urtrist, dötråkig och allt det där. Men det har liksom inte kunnat hjälpas. Jag har egentligen haft jättemycket jag skulle kunna skriva om, men jag har varit för upptagen med att faktiskt göra det för att bara skriva om det. Ibland överträffar verkligheten det virtuella, ta i trä.

För att summera lite; Vi var så långt söderut man kan komma i Sverige. Där träffade vi en räv. Vi tog med oss den hem och är numer tre i vår tvårummare - en tvåa för tre, helt enkelt. Vi har i princip blivit bebisföräldrar som applåderar avföring och uppmuntrar det där med att andas in emellan tuggor. Det är mycket att pyssla med då, ni kanske förstår. Man kan ju inte klappa åt en bajshög och blogga samtidigt...

...trots att min iPhone 4 går mycket bra, tackar som frågar.

Etiketter: