Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ ""Cooooffeeeeee""
fredag, februari 11, 2011 / 0 kommentar(er) - kommentera?
Eftersom jag inte har koll på var någonstans man normalt sett bör vara när det kommer till Grey's Anatomy, då jag följer de amerikanska sändningarna, så väljer jag att publicera några citat från senaste Grey's på det här viset. Vill man läsa citatet, men inte är upp to speed med mig och USA så gör man det på egen risk, men citatet efter spoilervarningen avslöjar nyheter som släpps först i avsnitt 12.


Bild via Grey's Anatomy, s07e14

OBS! Spoiler!
Klicka på eget bevåg.


"Arizona: What are you doing?
Callie: -Errrr... I looked it up and those caffeine studies showed birth defects in rats... And I'm not a rat. Tell her I'm not a rat!" 

Etiketter: ,