Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ ""Va-jay-jay votes""
fredag, februari 11, 2011 / 0 kommentar(er) - kommentera?

Bild via Grey's Anatomy, s07e14


OBS! Spoiler!


"Callie: -Yes, it is. And here's a thing: I get that things are gonna be different now and that's why I'm gonna eat that chicken, even if the only thing I want now is a peanut butter sandwich.
Arizona: -Great, I'm really happ...
Callie: -Ooooh, I'm not done. And if we're gonna do this everyone gets a vote-thing? There's gonna be a new system. We'll each still get one vote, but also the baby gets a vote. As I house the baby I'll be speaking for him slash her. AND since I'll be pushing this baby out of a VERY small hole in my body, I'll also be getting an extra special vagina vote. So it's three votes for us, two votes for you guys - oh, we get the final say. Now I'm using my many votes to say: I WILL have one cup of regular coffee, which is perfectly fine according to the studies that I've read, at least until breast feeding. Now, anybody wanna argue with my extra special vagina vote??"

Etiketter: ,