Man brukar säga att "kärt barn har många namn". Jag har i bara i passet fyra och i vardagliga munnar många fler än så. Betyder det att jag är ett kärt barn?

Vemodig. Allvarlig. Jag tänker för mycket, oroar mig för mycket, analyserar för mycket. Det finns ingen jag har så lite tålamod och förståelse för som för mig själv. Men emellanåt är jag för jävvla rolig.


Jag är nog inte riktigt klok i huvudet. Men en vacker dag...


→ ""First date""
fredag, februari 18, 2011 / 0 kommentar(er) - kommentera?

Henry: So before he gets off the phone and since I now have to go pee in a cup... err... I just have to say this; I basically spent the past hour on a first date with William myself, and I don't know how much you know about the guy but this is what I know... ehm... 


Henry: He wears driving gloves. Yeah, and he doesn't live with his mother until very recently, he lived above her house. And he used the word "chant"  and he wasn't being funny. 
And he has yet to tell a story about himself in which he is not the hero, so as...

OBS! Spoiler!
...as your husband. I think we can do better.






Etiketter: ,